Monday 13 May 2013

saje saje je nak update .. hihihii :P


assalamualaikum semua :)
hihihi dah berhabuk dah blog aku ni .. maklum lahh dah lama tak update blog ni .. hehe
emm biase lahh aku busy ngn practical .. mmg busy memanjang lah cte die kan .. hihokk
keje kol 8 hingga 5 ... aku practical kat mpbp selama 5 bulan .. alhamdulillah settle dah LI aku tu .. 
last LI 3/5/2013 hari tu .. now baru rajin nk update blog .. huhu .. padahal takdelah busy mana pon ..
cuma malas je ..biase lah penyakit M semakin menular ..emm presentation Latihan Industri pon dah settle lah nampak gaya nye ... tapi risau skit sebab aku jawab main2 je masa present tu ... hurmmm terasa rugi lak sbb tak study tol2 pasal organisasi .. hahha emm dah terlambat lh ainaa oii .. dah lepas pon present tuu .. now tgah tunggu result je .. emm takpelah .. yg lepas tu biarkan lepas je k .. *saje nk sedapkan hatii
hope dpt result yg okay lahh .. mintak2 lulus lah LI aku kan .. risau gak tauu .. hehhe
sekarang ni aku cuti sem dlm sebulan lahh .. bulan 6 nnty dah start sem baruuu .. huarghhhhh malas nyee ..
takde mood nk masuk sem baru .. *serious talk 
rasa mcm nk cuti selama2nye .. alamakk melebih lak aku ni kannn .. walau ape pon yg terjadi aku tetap akan habis kan diploma ni .. lagi setahun lagi .. hope semua berjalan dgn lancar lahhh .. insyallah .. pray for me ok!
banyak plak aku celoteh kan .. hehe maklong lahh dah lama tak hupdate belogg .. hukhuk
cuti sem agak bosan sebab dok besarkan perut kat uma ,.. makan tido makan tido jela keje aku .. best yaww ! ehh baru perasan hari ni genap dua bulan couple ngn dia .. thnx syg dpt bahagiakan i .. walaupon byk masalah yg kita harungi bersama .. i harap u tak putus asa mengejar cinta u ..never give up syg ..
allah always with us .. berdoa byk2 agar jodoh berkekalan .. aminn ..okayyy aku rasa sampai sini je kot .. penat dah aku menaip dari tadi .. panjang lebar cite .. hehehe ..  see u soon .. i love u :*
thnx for reading stalker :* muahhh

No comments:

Post a Comment